close
          最能讓心情舒展開來的一首歌-沉睡在陽光下(Asleep on the Sunbeam)   http://hk.geocities.com/iouannie_music/song_73.htm最能讓心情舒展開來的一首歌-沉睡在陽光下(Asleep on the Sunbeam)歌名 房屋買賣:沉睡在陽光下(Asleep on the Sunbeam)詞:Stuart Murdoch 曲:Stuart Murdoch主唱:貝兒與賽巴斯汀樂團( 賣房子Belle & Sebastian) 歌詞與中譯:最能讓心情舒展開來的一首歌-沉睡在陽光下(Asleep on the Sunbeam)When the half light m 關鍵字排名akes for a clearer viewSleep a little more if you want toBut restlessness has seized me nowIt's trueI could watch the dreams flicker in you 房地產r eyesLying here asleep on a sunbeamI wonder if you realize you fascinate me so若隱若現的光線讓視野漸漸清晰如果你願意的話可以貪睡一會但我一刻也不得貪閒這可是真的我在你眼裡看 燒烤見夢想如此的閃爍著在陽光投射下來的光束裡躺在這裡沉睡著猜想你是否明瞭你是如此令我著迷Think about a new destinationIf you think you need inspirationRoll out the map and mark it with a pinI 烤肉will follow every directionJust lace up your shoes while I'm fetching a sleeping bag, a tent...Another summer's passing byAll I need is somewhere I feel the grass beneath my feetA walk on sand, a fire I can war 住商房屋m my handsMy joy will be complete想著新的目的地如果你需要些靈感把攤開地圖用別針做個記號我將跟隨你到每個地方在我把睡袋帳棚給拿過來的時候把鞋帶給繫緊又渡過了一個夏天我要的只是一個可以腳觸青草的地方可以在沙子上行走可以有火溫暖我的雙手 燒烤我將滿心歡喜I thought about a new destinationI'm never short of new inspirationRoll out the map and mark it with a ginMade my plans to conquer the countryI'm waiting for you to get out of your situationWith your job and with your life想到了一個新的目?會場佈置漲a從未尚失新鮮的靈感把攤開地圖用別針做個記號正等著你遠離你的一切你的工作和你的生活All I need is somewhere I feel the grass beneath my feetA walk on sandA fire, I can warm my handsMy joy will be complete我要的只是一個可以腳觸青草的地方可以在沙子上行走可以有火溫暖我的雙手我將滿心歡 房屋買賣喜  .
arrow
arrow
    全站熱搜

    pqcfkqcmfm 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()